Bestelling & levering


PRODUCT OF MAAT NIET BESCHIKBAAR

Een product of een bepaalde maat is (tijdelijk) niet op voorraad en kan niet besteld worden als dit product/de maat niet in de webshop staat of niet aanklikbaar is. Vul je e-mailadres in en je krijgt automatisch bericht wanneer het product of de maat weer op voorraad is.

VOLGORDE

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail van PostNL met uw trackingnummer. Klik erop om je bestelstatus te volgen en te bekijken.

ANNULEER BESTELLING

Helaas kunnen we geplaatste bestellingen niet annuleren, omdat alle bestellingen automatisch in ons systeem worden verwerkt. Na ontvangst van uw bestelling kunt u deze retourneren door onze retourprocedure te volgen.

KORTINGSCODE

Als u een kortingscode heeft, kunt u deze tijdens het plaatsen van uw bestelling invoeren. Na de kortingsaftrek dient het openstaande bedrag te worden betaald met een van onze betaalmethoden.

BETALING

Betalingsmogelijkheden

Alle betalingen worden afgehandeld door onze partner Mollie, betalingsdienstaanbieder. Zodra uw betaling is afgerond, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Wij bieden de volgende betaalmethoden aan.

iDEAL

Met iDeal kunt u eenvoudig en veilig uw online aankopen betalen via de betaalapplicatie van uw bank. De volgende banken bieden een iDEAL-applicatie aan: ABN AMRO, ASN Bank, ING, KNAB, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot.

CREDITCARD

U kunt uw creditcardgegevens veilig invoeren via onze beveiligde SSL-procedure. Samen met uw kredietkaartuitgever zorgen we voor een correcte en foutloze verwerking. Wij accepteren American Express, Mastercard en Visa. Zodra de uitgever uw betaling heeft goedgekeurd, verzenden wij uw bestelling.

KLARNA

Vlotte aanmelding
Je logt eenvoudig in met Touch ID, e-mail of pincode.

Betaal uw factuur eenvoudig met één klik!
Het betalen van uw Klarna-factuur is uiterst eenvoudig; het duurt slechts één klik. U hoeft uw gegevens niet meer in te vullen. In plaats daarvan bewaart Klarna deze informatie voor u.

Mis geen betaling.
Zet je 'notificaties' aan en ontvang twee dagen voor de vervaldatum van je factuur een herinnering. Plan de betaling eenvoudig met één klik in uw agenda.

Retourneer je bestelling
Niet tevreden met je bestelling? Regel je retour via de Klarna app. Klarna pauzeert je factuur tijdelijk en annuleert de betaling (gedeeltelijk) nadat we je retour hebben verwerkt.

Verplaats de vervaldatum van uw factuurbetaling.
Meer tijd nodig om uw factuur te betalen? Met één simpele klik kunt u uw betalingsvervaldag tien dagen uitstellen.

Heb je vragen over je betaling (bijvoorbeeld als Klarna je bestelling niet goedkeurt)? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via Klarna chat op je desktop of in de app op je telefoon. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. Lees meer op Klarna.com

Zodra je HER can be you-pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met je digitale Klarna-factuur. U heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling te betalen. Je betalingsgegevens vind je op de digitale factuur. In 'Mijn Klarna' heb je een compleet overzicht van de factuur en betaling.

Als je de volledige HER can be you bestelling retourneert die je hebt besteld, wordt je Klarna-factuur geannuleerd, inclusief transactiekosten. Als je je bestelling gedeeltelijk retourneert, ontvang je na verwerking van je retour een gewijzigde factuur. U kunt het benodigde bedrag ook handmatig overmaken naar Klarna voordat u uw gewijzigde factuur ontvangt.

CADEAUKAART OF VOUCHER van HER can be you.

U kunt uw bestelling betalen met een cadeaubon, of HER can be you voucher.

LEVERING

Bij HER can be you kunnen klanten genieten van gratis verzending voor alle bestellingen binnen Nederland. De klant moet alle overzeese verzendkosten betalen.

Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.

NIET THUIS

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, laat een PostNL koerier een briefje achter in je brievenbus. Geen briefje in je mailbox? U kunt uw pakket volgen met het eerder verstrekte trackingnummer.

BEZORGADRES

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen of een PostNL afhaalpunt. Na het plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres helaas niet meer wijzigen.

BESTELLING NIET GELEVERD / VERKEERD / INCOMPLEET

Als u meerdere producten bestelt, kunnen we uw bestelling in enkele pakketten verzenden. Wij zullen u tijdig en duidelijk informeren als dit het geval is. U kunt uw pakketten volgen en de bezorgstatus bekijken met het door PostNL verstrekte trackingnummer.

Als de geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via support@hercanbeyou.com

BESTELLING KAN NIET GELEVERD WORDEN

Met de grootste zorg houden wij onze online voorraad continu in de gaten. In zeldzame gevallen kan het echter voorkomen dat het bestelde product niet langer beschikbaar is. Mocht het product niet voorradig zijn, dan laten we je dat binnen vijf werkdagen weten. We zullen je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetalen, of als de bestelling bij Klarna is geplaatst, wordt je Klarna-factuur geannuleerd.
Nederlands
NL