Retouren & klachten


ONS RETOURBELEID

U kunt een product zonder opgaaf van redenen retourneren binnen 14 dagen, gerekend vanaf de dag dat u uw bestelling heeft ontvangen. Het product moet ongebruikt worden geretourneerd en, indien mogelijk, in de originele verpakking met de originele hangtag.

Registreer uw retour door een e-mail te sturen naar support@hercanbeyou.com. Vul je naam, ordernummer/factuurnummer, product(en) en eventuele reden van retour in.

Gebruik ons ​​retourlabel dat bij je oorspronkelijke bestelling is geleverd om je retourzending te verzenden. Als alternatief kan de retourzending op kosten van de klant worden verzonden naar:

HER can be you
Koninginnelaan 15
5211 WD ‘s-Hertogenbosch

Je kunt je retour inleveren bij een PostNL punt. Vind hier het dichtstbijzijnde PostNL punt (met openingstijden). | PostNL voor u.

RETOURKOSTEN

Gedurende de eerste twee maanden na ontvangst van uw bestelling kunt u HER can be you producten gratis retourneren. De klant moet vergoedingen betalen voor de retouren die na de eerste twee maanden worden gegenereerd.

ALGEMENE VOORWAARDEN RETOURNEREN

  • Retouren worden alleen geaccepteerd binnen onze retourtermijn van 14 dagen.
  • De artikelen dienen ongedragen en/of ongewassen geretourneerd te worden.
  • De artikelen dienen vrij te zijn van etens- en make-upvlekken, lichaams- en sigarettengeuren.
  • De items mogen niet worden gewijzigd of opnieuw ontworpen. Als het artikel defect is, mogen er geen pogingen worden ondernomen om het defect te verhelpen.
  • De originele hangtag moet aan het artikel worden bevestigd.
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dient het artikel in de originele verpakking te worden geretourneerd.
  • De klant draagt ​​het risico van de retourzending. Daarom raden we je ten zeerste aan om je retourzending te verwerken met de voorgestelde vervoerder en het meegeleverde retourlabel te gebruiken.
  • Onvoldoende of ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  • Informeer ons over een defect product en/of leveringsfouten binnen 14 dagen na de levering van uw bestelling. Voeg indien mogelijk een gedetailleerde beschrijving van het probleem en meerdere foto's toe (een close-up en een afbeelding op volledige grootte van het defecte/beschadigde product).
  • Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden wordt voldaan, behouden wij ons het recht voor om het product te retourneren en de verzendkosten in rekening te brengen.
  • Cadeaubonnen en/of vouchers zijn niet-restitueerbaar en kunnen niet geheel of gedeeltelijk worden ingewisseld voor contant geld.

RETOURPROCEDURE

Is er iets niet naar wens, en wil je een artikel retourneren? Het is geen probleem. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met een product, maar we helpen u graag verder met uw retourzending.

  1. Scan de QR-code op het bijgevoegde retourformulier.
  2. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
  3. Verpak de artikelen die je wilt retourneren met de retourzending in de originele verpakking en plak het bijgevoegde prepaid retourlabel op de zak/doos. (Wij betalen niet voor het retourneren van afgeprijsde artikelen).
  4. Geef je retourzending af bij een PostNL punt, bewaar het verzendbewijs of laat je pakket thuis ophalen.
  5. Wanneer uw retourzending is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Je ontvangt binnen 14 dagen je oorspronkelijke aankoopbedrag terug op je rekening. Als je Klarna als betaalmethode hebt gekozen, wordt je Klarna-factuur aangepast of geannuleerd.

KLACHTEN

Is de ritssluiting van een product kapot? Is uw bestelling niet aangekomen? Welke klacht u ook heeft, laat het ons zo snel mogelijk weten. U kunt per e-mail contact opnemen met onze klantenservice via support@hercanbeyou.com. Stuur ons uw ordernummer en een foto (indien van toepassing). Wij zullen uw klacht beoordelen en proberen het probleem naar ieders tevredenheid op te lossen. We beantwoorden uw e-mail binnen enkele werkdagen. Mochten wij meer tijd nodig hebben voor de beoordeling, dan zullen wij u hierover tijdig informeren.

Nederlands
NL